Kontakt

Kontakt:
Jeśli masz pytania napisz do mnie :)
bella.emigrantka@gmail.com


14 listopada 2012

Egzotyczna codziennosc :)

Dzisiaj kilka fotek z Tajlandii, z ostatniej podrozy mojego chlopaka! :)

Udalo mu sie zrobic zdjecie bazaru, gdzie mozna kupic rozne egzotyczne owoce, rowniez te, ktorych w Europie nie mozna dostac. W Bangkoku i innych tajskich miastach czesto zakupy robi sie nie w supermarkecie, a wlasnie na takich bazarach.

 
Kwiaty, ktore mlode dziewczyny chetnie nosza we wlosach. Obecnie produkowanych jest wiele kosmetykow o ich zapachu.
 

A tu jeszcze kilka fotek z tajskiej apteki-drogerii. Mozna tam kupic nie tylko lekarstwa, ale tez wiele rodzajow kosmetykow. Przypuszczam, ze spedzilabym tam kilka godzin :)




PS. Przepraszam za brak polskich liter, ale moj laptop nie wspolpracowal i pisze na innym ;)

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę możliwości odwiedzenia tego miejsca. Od dawna marzę o podróży do Azji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj chlopak juz od 2 lat tam nie byl. Zamierzamy sie wybrac do Tajlandii, zeby odwiedzic jego babcie, ale zawsze brakuje albo kasy, albo czasu, albo obu tych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to bym nie umiała sobie poradzić w takiej obcej aptece drogerii ;D wszystko nowe... i co tu złapać? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja pewnie wynioslabym wszystko na co byloby mnie stac i co zmiesciloby sie do walizki, zebym mogla wrocic z tym do Niemiec :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tajlandia jest niesamowita. Ale np. dla mojego chlopaka to Europa jest szokujaca :D

      Usuń